Praktykuje ktoś jeszcze TR?

Miejsce na Twoje spostrzeżenia, relacje o tym, co udało Ci się zastosować i jaki wpływ na Twoje życie wywarł Transerfing

Moderatorzy: admin, marcelus, filip

Fejven
Posty: 20
Rejestracja: sob sty 16, 2016 10:58 am
Praktykuje ktoś jeszcze TR?

Post autor: Fejven » czw cze 29, 2017 1:30 am

Żyje ktoś jeszcze na tym forum? Praktykujecie TR'a? Przez ostatni ponad rok sporo zmian wprowadził w moje życie (między innymi udało mi się odłożyć ponad 18k zł w 4 miechy za granicą od razu po liceum gdzie bez znajomości TR'a raczej nigdy bym się nie zdecydował na taki wyjazd w ciemno. Do tego przez 3 miechy miałem pokój za darmo w kraju gdzie wolnych mieszkań praktycznie nie ma (Islandia]). Teraz gram w pokera od kilku miesięcy bez większych efektów (choć pojęcie o grze znacznie się zwiększyło) i powiem wam że jest to niesamowite pole do stosowania Transerfingu co ostatnio słabo mi się udaje. Chcąc ulepszyć swoje zdolności kupiłem Tarota Wariantów i będę sobie z nim działał. Jeśli jeszcze ktoś istnieje na tym forum to czy wgl praktykujecie Transerfing?

burachmura
Posty: 6
Rejestracja: pt sty 06, 2017 8:36 pm
Re: Praktykuje ktoś jeszcze TR?

Post autor: burachmura » wt lip 04, 2017 7:52 pm

Gratuluję sukcesów. Ja usiłuję praktykować, przeczytałam wszystkie tomy (wydane w PL), staram się ale nie widzę efektów, może coś robię nie tak.... Gdzie wynieśli się wszyscy inni praktycy z forum?

Fejven
Posty: 20
Rejestracja: sob sty 16, 2016 10:58 am
Re: Praktykuje ktoś jeszcze TR?

Post autor: Fejven » śr lip 05, 2017 3:22 am