Witam wszystkich

Tu możesz napisać kilka słów o sobie, opowiedzieć, jak się zetknąłeś z książką Zelanda i jakie wywarła na Tobie wrażenie

Moderatorzy: admin, marcelus, filip

Transferka65
Posty: 4
Rejestracja: ndz lip 14, 2013 11:29 am
Witam wszystkich

Post autor: Transferka65 » pt lip 19, 2013 4:59 pm

Z transerfingiem zetknęłam się mniej więcej dwa lata temu i przyznam, że na początku urzekła mnie jego oryginalność. Przyznaję, że z dużą ciekawością przeczytałam wszystkie dostępne do tej pory tomy bowiem już od prawie 20 lat zajmuję się wieloaspektowym rozwojem osobistym. Swoim i cudzym.
Doświadczenia, jakie zebrałam w tym czasie, stały się podstawą moich dwóch książek i kilkunastu programów psychoedukacyjnych realizowanych do chwili obecnej w różnych środowiskach społecznych i zawodowych. Jak więc widać - nie jestem nowicjuszką w tym zakresie.

Korzystając z tego miejsca, pozwolę sobie podzielić się z czytelnikami paroma spostrzeżeniami, jakie mi się nasunęły w trakcie lektury tych tomów .:

1. V.Zeland w bardzo zawiły sposób pisze o tym, co od dawien dawna już proponują inne ścieżki rozwoju osobistego. Celowo nie podaję jakie, bo nie chcę ich nikomu zasugerować. Sądzę, że ten, kto będzie chciał się o nich czegoś dowiedzieć, to sam je znajdzie.
Oryginalność metody transferingu bardziej wynika ze sposobu w jaki autor ją opisuje niż niej samej. Przyznaję, że nie raz miałam trudności ze zrozumieniem tekstu z powodu trudnego języka, jakim został napisany. I za ten język można autorowi przyznać medal, bowiem mało kto w sumie o prostych rzeczach pisze tak zawile jak on. Szczególnie w pierwszych trzech tomach
2. Niewiele osób piszących na tym forum ma spektakularne efekty stosowania technik transerfingu w procesie tworzenia nowej rzeczywistości. Nic w tym dziwnego, bowiem działanie każdej metody czy techniki jest rozłożone jest w czasie, który nieuchronnie upływa.